Thursday, October 7, 2010

DI HUJUNG-HUJUNG RAYA !


Gambar 1: Menghadiri kenduri kawin anak lelaki kawan lama
di Dewan Beringin, Sri Gombak.
Satu darpada lauk tu sangat sedap, iaitu lauk tulang lembu dengan cendawan hitam.
Tulang tu ada jugalah dagingnya .. bukanlah tulang semata-mata.


Gambar 2:  Orang KEMENTAH mungkin kenal Jeneral yang merupakan
tuan rumah terbuka ini.


Gambar 3: Saya makan satay dengan ABC sahaja dahulu .. .
sebelum makan, lemang, kambing golek, cekodok ikan bilis panas dsb.



Gambar 4: Mutiara Damansara. Saya fokuskan muka tuan rumah.
Jemu dah tengok muka saya.
Di sebelah kanan saya itu bukan Makngahnya.
 Sebenarnya saya lari kejap dari kelas waktu "lunch break". 
Tapi tak cukup sejam, walaupun dekat tetapi jalan jem menggila. 

Dan terkini ...

Gambar 5,6,7,8 dan 9 adalah gambar-gambar jamuan raya ofis saya
yang berlangsung beberapa minit tadi .. dan masih berjalan.


Gambar 5: Sebelum Jamuan Hari Raya bermula. Orang pun ramai lagi.


Gambar 6: Blogger tak kisah sangat makanan !


Gambar 7: Dengan sebahagian aweks ofis saya.


Gambar 8: Dengan abang-abang se pejabat.


Gambar 9: Saya juga sempat men"sumbangkan" sebuah lagu !



Gambar 10: Sebenarnya banyak lagi jemputan terbuka yang mendatang. 
Lihat sahaja jemputan yang sudah lintang pukang susunannya yang
memenuhi papan putih kat surau saya.

.
.