Sunday, October 10, 2010

HARI-HARI ADA ORANG CARI ORANG DI MAKAN HARIMAU !


Sumber: Hasil Print Screen selepas menaip ORANG DI MAKAN HARIMAU.

Saya hairan kenapa hari-hari ada orang menjengah entri saya yang bertajuk ORANG DI MAKAN HARIMAU (klik).

Lalu untuk menghapuskan kehairanan saya itu, saya pun taip tajuk itu dalam enjin carian Google. Rupanya entri saya itu berada pada kedudukan nombor 1 daripada sebanyak 68,100 results. Mungkin kedudukan itu sudah berubah pada masa ini.

Rupanya ramai yang berminat untuk mengetahui cerita orang di makan harimau. Saya agak orang yang klik kat entri saya tu pasti rasa tertipu dan kecewa kerana tak ada pun cerita atau gambar orang dimakan harimau. Yang ada hanyalah cerita dongeng saya sahaja.

Sebenarnya saya sedikit pun tidak berniat untuk menipu sesiapa dan tidak pula seronok bila melihat orang tertipu.

habis apa saya nak buat .. biarkan jer lah kan !


Hari ini ada 4 orang lagi cari orang di makan harimau.



Contoh pelawat terbaru mencari entri Orang Di Makan Harimau !

.
.