Saturday, October 16, 2010

~IZAWATI ~OH~ ITAWAZI~

Saya terperanjat sebenarnya bila baca entri ini. Dia jadi follower saya baru sahaja beberapa hari .. tetiba dia buat entri ini. Dia itu adalah Izawati Ahmad pemilik blog "Siapa Dia ..."

Saya terharu dan hati saya berbunga-bunga. Yang buat saya lebih terharu ialah bila dia kata, dia dah khatam blog saya (KomenSen) dan sedang dalam proses stalking blog kedua saya "puisi orang tak reti" .  Saya tabik, sebab entri saya rasanya sudah banyak juga.



"patah sayap bertongkat paruh .."



Inilah entri yang membuat saya terharu itu !


Kalau susah nak baca, saya kopipeskan tulisan beliau seperti di bawah:

"2. Stalking. Tahu sajakan saya suka stalk blog orang lain. Bila 3-4 entry pertama blog tu saya dah jatuh suka, kebarangkalian untuk saya menyukai kesemua entry yang lain adalah besar. Dan apabila saya sudah suka, saya jadi stalker sampailah ke entry pertama. Semalam saya sudah khatam blog ini. Manakala satu lagi blog madunya empunya yang sama, sudah ditutup tapi masih banyak entry yang mencuit akal dan hati saya. Blog yang kedua tu, masih dalam proses stalking."



dan yang paling mahal, bila dia tulis:

"Peringatan penaja: kalau tak ada komensen tak usah baca blog ni"

.
.
.

Saya cadang nak hadiahkan dia sebuah BMW Convertible !




Tunggu jap .. dah dekat nak siap dah ni ! he he

.