Tuesday, June 26, 2012

SONYUM SOKOJAP 43 : INJECT KAT MANA ?




Dialog Ifa dengan Maknya mengenai anak buahnya: 

kenapa Iris asyik nangis je mak ?
dia baru kena inject !
 inject kat mana ?
kat hospital ..
tau lah .. orang tanya inject tu kat tangan ke kat vontot ke .. ?
 ohhhhh !

.................................................................................

Sub-Entri: Hadiah dari Tuan Temuk.


Saya diberikan hadiah tersebut kerana berjaya dalam perlumbaan yang dianjurkannya di sini. Dalam bungkusan tersebut terdapat dua buah buku yang sesuai dibaca oleh orang yang seusia saya beserta sekeping kad bertulisan tangan yang cantik. Saya belum pernah membeli atau membaca buku-buku tersebut sebelum ini.
Terima kasih Tuan Temuk. Buat susah-susah aje !

5 comments:

  1. Hehehe... Ifa lagi cerdik!

    Buku2 tu sesuai dibaca waktu memancing tak? ;-)

    ReplyDelete
  2. Sakit tau kene inject.

    Buku2 tu sesuai tak org muda macam saya baca?

    ReplyDelete
  3. yuhuhuuuu... dapat buku!

    ReplyDelete
  4. nanti saya tunjukkan gambar buku-buku itu ..

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.